انعقاد سه قرارداد و تفاهم نامه در اولین رویداد پتروکم ایران (Iran Petrochem)
نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه درجزیره کیش برگزار گردید.
در دومین روز برگزاری نمایشگاه با حضور دکتر علی عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس قرارداد طراحی و ساخت تجهیزات ثابت شامل مبدل‌های حرارتی مخازن تحت فشار و تاور مربوط به طرح بازیابی گازهای فلر و تولید سولفات آمونیوم پتروشیمی نوری با شرکت فاتح صنعت کیمیا منعقد گردید.
دکتر قطبی مدیر عامل شرکت فاتح صنعت با قدردانی از اعتماد شرکت پتروشیمی نوری و گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به شرکت‌های داخلی، خاطرنشان کرد: شرکت فاتح صنعت کیمیا تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو با هلدینگ خلیج‌فارس قرارداد همکاری داشته است و تقریباً در تمام پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاهی و بالادستی ۱۵ سال اخیر حضور داشته است که بخش عمده ای از سفارشات درحال حاضر اجرا، نصب و در حال سرویس دهی به این پروژه ها می باشند.
 
 در روز سوم این رویداد نیز تفاهم‌نامه ساخت مخازن تحت فشار یوتیلیتی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت و تفاهم‌نامه ساخت کولر های هوایی، مخازن تحت فشار و برج جذبی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با شرکت فاتح صنعت امضا گردید.